Modalități de încheiere a contractelor

Direcția Generală de Salubritate Sector 3 vine în sprijinul utilizatorilor serviciului public de salubrizare de pe raza Sectorului 3 al Municipiului București cu următoarea variantă de încheiere a contractelor, indiferent de tipul acestora

ONLINE, CU SEMNĂTURĂ DIGITALĂ PUSĂ LA DISPOZIȚIE ÎN MOD GRATUIT DE CĂTRE DIRECȚIA GENERALĂ DE SALUBRITATE SECTOR 3

Ca parte a procesului de digitalizare, Direcția Generală de Salubritate Sector 3 încheie la acest moment toate contractele exclusiv electronic, venind în sprijinul utilizatorilor prin punerea la dispoziție cu titlul gratuit a semnăturii electronice necesare.

 

Astfel, în vederea înceheierii contractelor în variantă electronică, este necesară utilizarea unui dispozitiv care dispune de cameră video, conexiune la internet, o adresă de e-mail validă și un număr de telefon valid.

În vederea încheierii contractelor în variantă electronică, utilizatorul transmite o solicitare la adresa contracte@salubritate3.ro, conținând toate informațiile necesare. Un reprezentat al Serviciului Comercial și Recuperări Creanțe va demara procedura de semnare electronică, contactând utilizatorul (dacă este cazul). Utilizatorul va primi un e-mail (de la adresa paperless@certsign.ro), urmând pașii necesari, astfel cum este prezentat în materialul de mai jos. După semnarea contractului de către toți semnatarii (inclusiv reprezentanții instituției) utilizatorul va primi un nou e-mail cu contractul în variantă finală, semnată.

 

ATENȚIE

Pentru a beneficia de contractarea serviciilor de salubrizare într-un timp cât mai scurt, vă rugăm să transmiteți solicitarea completă, care să cuprindă toate documentele și informațiile necesare. În acest sens, vă recomandăm:

        Să analizați secțiunea ”Contracte” / ”Tipuri de Contracte” de pe site-ul nostru, pentru a identifica informațiile și documentele necesare încheierii contractului.

        Să nu uitați să precizați numărul de telefon la care puteți fi contactat.

        Dacă persoana care va semna electronic contractul este diferită de persoana care trimite e-mailul, vă rugăm să menționați acest aspect, precum și să furnizați adresa de e-mail și numărul de telefon al persoanei respective.

Toate aceste aspecte duc la soluționarea cu celeritate a cererii dumneavoastră, respectiv încheierea contractului în cel mai scurt timp cu putință. Precizăm că telefonic pot fi oferite toate informațiile necesare, însă nu pot fi preluate solicitări de înceheiere a unui contract.

După finalizarea fluxului de semnare electronică, clientul va primi un nou e-mail, având posibilitatea de a descărca varianta finală, semnată a contractului încheiat.