ONLINE, CU SEMNĂTURĂ DIGITALĂ PUSĂ LA DISPOZIȚIE ÎN MOD GRATUIT DE CĂTRE DIRECȚIA GENERALĂ DE SALUBRITATE SECTOR 3
Ca parte a procesului de digitalizare, Direcția Generală de Salubritate Sector 3 încheie la acest moment toate contractele exclusiv electronic, venind în sprijinul utilizatorilor prin punerea la dispoziție cu titlul gratuit a semnăturii electronice necesare.
Astfel, în vederea înceheierii contractelor în variantă electronică, este necesară utilizarea unui dispozitiv care dispune de cameră video, conexiune la internet, o adresă de e-mail validă și un număr de telefon valid.
În vederea încheierii contractelor în variantă electronică, utilizatorul
transmite o solicitare la adresa contracte@salubritate3.ro, conținând toate informațiile necesare. Un reprezentat al Serviciului
Comercial și Recuperări Creanțe va demara procedura de semnare electronică,
contactând utilizatorul (dacă este cazul). Utilizatorul va primi un e-mail (de
la adresa paperless@certsign.ro), urmând pașii necesari, astfel cum este
prezentat în materialul de mai jos. După semnarea contractului de către toți
semnatarii (inclusiv reprezentanții instituției) utilizatorul va primi un nou
e-mail cu contractul în variantă finală, semnată.
ATENȚIE
Pentru a beneficia de contractarea serviciilor de
salubrizare într-un timp cât mai scurt, vă rugăm să transmiteți solicitarea
completă, care să cuprindă toate documentele și informațiile necesare. În acest sens, vă recomandăm:
–
Să
analizați secțiunea ”Contracte” / ”Tipuri de Contracte” de pe site-ul nostru,
pentru a identifica informațiile și documentele necesare
încheierii contractului.
–
Să nu
uitați să precizați numărul de telefon la care puteți fi
contactat.
–
Dacă
persoana care va semna electronic contractul este diferită de persoana care
trimite e-mailul, vă rugăm să menționați acest aspect, precum și să furnizați
adresa de e-mail și numărul de telefon al persoanei respective.
Toate aceste aspecte duc la soluționarea cu celeritate a cererii
dumneavoastră, respectiv încheierea contractului în cel mai scurt timp cu
putință. Precizăm că telefonic pot fi oferite toate informațiile necesare,
însă nu pot fi preluate solicitări de înceheiere a unui contract.
După finalizarea fluxului de semnare electronică, clientul va primi un nou e-mail, având posibilitatea de a descărca varianta finală, semnată a contractului încheiat.