Modalități de încheiere a contractelor

Direcția Generală de Salubritate Sector 3 vine în sprijinul utilizatorilor serviciului public de salubrizare de pe raza Sectorului 3 al Municipiului București cu următoarele variante de încheiere a contractelor, indiferent de tipul acestora

1. LA SEDIUL BIROULUI COMERCIAL AL DIRECȚIEI

Biroul Comercial al Direcției Generale își desfășoară activitatea la sediul situat în București, Bd. Nicolae Grigorescu intersecție cu Splaiul Unirii. Intrarea se face din Bd. Nicolae Grigorescu, fiind ultima intrare înainte de intersecție. În incinta Direcției, utilizatorii sunt îndrumați de către personalul de pază către Biroul Comercial. În ceea ce privește transportul în comun, cea mai apropiată stație STB este stația ”Pasaj Nicolae Grigorescu” care deservește linia 243.

În fiecare zi lucrătoare, în intervalul 08.00 – 16.30.

Utilizatorul sau reprezentantul acestuia. se prezintă la sediul Biroului Comercial având documentele necesare în funcție de tipul de contract pe care urmează să îl încheie. Nu este necesară o programare prealabilă, principiul fiind acela de a respecta ordinea în care utilizatorii ajung efectiv la Biroul Comercial.

În funcție de disponibilitatea utilizatorului, acesta are posibilitatea de a ridica recipientele la momentul semnării contractului, opțiunea fiind valabilă însă pentru contractele încheiate în fiecare zi lucrătoare până în ora 15.00.

2. ONLINE, CU SEMNĂTURĂ DIGITALĂ PUSĂ LA DISPOZIȚIE ÎN MOD GRATUIT DE CĂTRE DIRECȚIA GENERALĂ DE SALUBRITATE SECTOR 3​

În vederea încheierii contractelor în variantă online, cu ajutorul semnăturii digitale puse la dispoziție în mod gratuit de către Direcția Generală de Salubritate Sector 3, este necesară utilizarea unui dispozitiv care dispune de cameră video și conexiune la internet.

Utilizatorul transmite prin e-mail, la adresa comercial@salubritate3.ro, documentele necesare încheierii contractului, precum și informațiile suplimentare necesare. Un reprezentant al operatorului va contacta utilizatorul, apoi va demara procedura de semnare online a contractului. Utilizatorul va primi un e-mail, iar apoi va urma pașii, astfel cum sunt prezentați în materialul de mai jos.

După finalizarea fluxului de semnare electronică, clientul va primi un nou e-mail, având posibilitatea de a descărca varianta finală, semnată a contractului încheiat.

Rulează videoul

3. LA DOMICILIUL/SEDIUL UTILIZATORULUI

În vederea încheierii contractelor în teren, este necesară o programare în prealabil, la numărul de telefon: 0729 140 838, sau trimiterea unui mail la adresa comercial@salubritate3.ro în care să fie menționate adresa, tipul de utilizator și tipul de contract, precum și un număr de telefon la care utilizatorul poate fi contactat în vederea stabilirii unei întâlniri.

După stabilirea întâlnirii, o echipă de teren din partea Direcției Generale de Salubritate Sector 3 se va deplasa la locul stabilit, contractul urmând a fi încheiat pe loc, sub condiția ca utilizatorul să poată pune la dispoziția reprezentanților operatorului actele necesare încheierii contractului.

4. PRIN INTERMEDIUL POȘTEI / SERVICIILOR DE CURIERAT

Contractele încheiate de utilizatori cu Direcția Generală de Salubritate Sector 3 pot fi încheiate de asemenea și prin intermediul poștei sau al serviciilor de curierat. Această variantă este însă una care implică mai mult timp, depinzând și de timpul de livrare al poștei/serviciilor de curierat.

Utilizatorul transmite prin e-mail, la adresa comercial@salubritate3.ro, documentele necesare încheierii contractului, precum și informațiile suplimentare necesare. Un reprezentant al operatorului va contacta utilizatorul, va întocmi contractul și îl va trimite clientului via e-mail.

Acesta va printa contractul în două exemplare, îl va semna olograf și îl va expedia prin poștă/servicii de curierat operatorului. La momentul primirii documentelor, reprezentanții operatorului vor verifica documentele primite, precum și contractul, apoi se va proceda la semnarea lui. Exemplarul clientului va fi expediat prin servicii de curierat.